poniedziałek, 18 marca 2013

ZSK i Rossmann

Witajcie! Dzisiaj przyszło do mnie pierwsze zamówienie ze ZSK.
Jednak zauważyłam, że zapomnieli wysłać oleju jojoba :(
Mam nadzieję, że ta pomyłka szybko się wyjaśni ;)


Od lewej :
- Spirulina Algi Morskie 10g
- Ekstrakt z z soku truskawki 10g
- Ekstrakt z owoców malin 5g
- Potrójny kwas hialuronowy 1,5 % 15g
- Hydrolizat keratyny  15ml
- Organiczny olej arganowy 15ml
- Wyciąg z aloesu koncentrat zatężony 10x 30ml
- Organiczny olej konopny 15ml
- D-Pantenol 75% w 30ml

Oprócz tego, w związku z akcją Malinowego Klubu zrobiłam zakupy w Rossmanie ;)
Od lewej:
-Fusswohl Fussbutter mięta z Limonką
-Alterra krem do rąk granat i aloes

-2x Perfecta Spa maska-serum i peeling domowy

A propo  kremu Alterry, już dzisiaj go używałam i bardzo mi się podoba :) wkrótce szczegółowa recenzja ;)

Trzymajcie się ciepło;)
czarownica3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Napisz :)
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie ślad ;)