piątek, 8 marca 2013

dzisiejsza pielegnacja + zakupy

Na wstępie chciałam życzyć wszystkim kobietom wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta, Dnia Kobiet :)

źródło:google.pl

Teraz moja dzisiejsza pielęgnacja:
-mycie sposobem kubeczkowym (szampon BDFM + Dove Repair Therapy)
-odżywka Garnier Ultra Doux olejek z awokado i masło karite
-płukanka octowa
-wcierka Jantar
-spray Marion Nature Therapy ocet z malin
-na końcówki Marion kuracja z olejkiem arganowym



i oczywiście muszę się pochwalić zakupami jakie sprawiłam sobie w drogerii Wispol na Dzień Kobiet :)


Sprawiłam sobie :
-Garnier Ultra Doux olejek z awokado i masło karite
-Marion Nature Therapy Spray regenerujący włosy ocet z malin&koktajl owocowy
-Marion kuracja z olejkiem arganowym
-Marion Nature Therapy 60 sekundowa maseczka do włosów ocet z malin&koktajl owocowy

oprócz kosmetyków także sweter, 3 pary majtek i bokserki z żołnierzami dla TŻ-ta :)

Pozdrawiam gorąco i całuje :)
czarownica3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Napisz :)
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie ślad ;)