poniedziałek, 11 marca 2013

oleje

Po przeczytaniu pochwał na temat olei postanowiłam, że spróbuje je wykorzystać nie tylko do włosów, ale także do skóry.
Zaczęłam stosować metodę OCM(Oil Cleansing Method) do demakijażu. OCM polega na myciu twarzy, w moim wypadku - demakijażu, naturalnymi olejami. Wszystkie żele i inne specyfiki do mycia twarzy pozbawiają naszą skórę warstwy ochronnej. Natomiast OCM zadziała na zasadzie - tłuszcz rozpuszcza tłuszcz, dlatego ta metoda jest niezwykle delikatna i skuteczna.
Mieszanka olei powinna składać się z oleju rycynowego i innego oleju dobranego do naszej skóry. Ja używam kukurydzianego, czasami lnianego.

Jak to robię?
-mieszam oleje(zwykle na dłoni)
-nakładam na twarz i masuje delikatnie
-później przechodzę na oczy, żeby zmyć tusz
-biorę ściereczkę z mikrofibrą i moczę w gorącej wodzie
-przykładam do twarzy, trzymam kilka sekund i powoli ściągam ją w dół
-powtarzam to 3-4 razy
-moczę ściereczkę w zimnej wodzie
-przykładam do twarzy na kilka sekund i ściągam w dół
-powtarzam 2-3 razy

Na końcu myję ściereczkę i nakładam 3 krople olejku Alterra na twarz i szyję.

Ściereczka, którą myję twarz jest używana tylko i wyłącznie do mycia twarzy.

Po około dwóch tygodniach stosowania OCM zauważyłam, że moja skóra mniej się świeci, jest gładsza i mam coraz mniej pryszczy ;)
Na początku można dostać wysypu, co oznacza, że nasza skóra się oczyszcza z toksyn. Mnie niestety wysyp nie ominął :(

Jeśli w wpisie są jakieś błędy, proszę o skorygowanie ich w komentarzach :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Napisz :)
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie ślad ;)