wtorek, 26 marca 2013

Alterra Handcreme

Witajcie, dzisiaj recenzja kremu do rąk Alterry granat i aloes do skóry bardzo suchej.


Skład:
Skład: Demineralisiertes Wasser, Sojaoel*, pflanzliches Glycerin, Weingeist*, Fettalkohol, Olivenoel*, Cellulose, Glycerinfettsaeureester, Disteloel*, Granatapfelkernoel*, Xanthan, Sheabutter*, Aloe Vera Extrakt*, Beerenwachs, Granatapfelextrakt*, Ginkoextrakt, Jojobaoel*, Sonnenblumenoel, Vitamin E, Vitamin C, Mischung aetherischer Oele
*z kontrolowanej biologicznie uprawy 


Od producenta:

Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Krem do rąk Alterra został opracowany specjalnie do zniszczonej skóry dłoni. Połączenie substancji czynnych z oleju z pestek granatu*, ekstraktu z aloesu* i masła shea pielęgnuje zniszczone i suche dłonie z aksamitną delikatnością. Krem do rąk Alterra szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze warstewki tłuszczu.
*z kontrolowanej biologicznie uprawyNie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego

Moja opinia:

Zacznę od tego, że krem bardzo, bardzo, bardzo mi się spodobał. Pomimo tego, że moja skóra jest jeszcze młoda i niezbyt wymagająca, potrzebuje nawilżenia na kostkach. To wszystko przez to, że nie ubieram rękawiczek i mam lekko odmrożone dłonie. Krem ma cudowny zapach, bardzo mnie zachwycił, choć wydaje mi się, że dla osób z bardziej czułymi noskami będzie za ciężki. Ja mogłabym go wąchać w nieskończoność. Krem pozostawia gładką skórę. Wchłania się względnie dobrze, mógłby lepiej ale nie zapominajmy, że jest to kosmetyk naturalny. Bardzo dobrze radzi sobie z moimi suchymi kostkami, jednak ze skórą bardzo suchą raczej sobie nie poradzi. 
Podsumowując, jest to dobrze radzący sobie z lekką suchością. Bardzo mi się spodobał. Szybko z niego nie zrezygnuję a i cena nie jest wygórowana bo ok 10zl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Napisz :)
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie ślad ;)