środa, 6 marca 2013

Dzisiejsza pielegnacja

Dzisiaj trzymałam mieszankę olei na noc. Wymieszałam olej rycynowy, olej kukurydziany i olej lniany. Rano umyłam włosy metodą kubeczkową z BDFM, później nałożyłam Kallos Serical Latte na 5-10 minut i spłukałam po czym nałożyłam od połowy włosów odżywkę Joanna Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą bez spłukiwania.  Teraz rozczesałam włosy Tangle Teezerem i zostawiłam do wyschnięcia. Planuje jeszcze zabezpieczyć końcówki jedwabiem albo olejem ewentualnie serum z Goldwella ale ostatnio zepsuł mi sie dziubek.

Ps.zauważyłam właśnie, że prawie wszystkie białe kropki na końcówkach zniknęły, wie ktoś może skąd się biorą i jak się ich pozbyć?

 Wiem, że powinnam podciąć końcówki, ale doszłam do wniosku, że poczekam aż trochę podrosną, bo w tej chwili są do ramion i końcówki obijają mi się o ramiona przez co się niszczą. Dlatego podetnę je jak przerosną trochę ramiona :)

Miłego dnia życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Napisz :)
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie ślad ;)