sobota, 16 marca 2013

chwalę się

Witajcie!
Dzisiaj razem z przyjaciółką pobuszowałyśmy po tzw. second handach :)
Osobiście uwielbiam 'szmateksy', nie raz można tam znaleźć prawdziwe perełki za grosze :)
Dzisiaj kupiłam dwie pary spodni i bluzę. Jestem bardzo zadowolona ;)
Zdjęcia na mnie wrzucę jak wypiorę ciuchy :)

są mokre
Bershka 35 zl

Bull Head 20 zl

Bershka 30 zl


Oprócz tego chciałam poinformować, że biorę udział w akcji Malinowego Klubu 'Rewitalizacja dłoni i stóp'
Zgodnie z regulaminem umieszczam zasady akcji ;)

 'Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób
.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji zamieść jak najwięcej recenzji ww. kosmetyków,
5. Wybierz spośród nich 3 kosmetyczne hity, po jednym z każdej grupy*:
  - kosmetyk do dłoni, 
  - kosmetyk do stóp,
  - preparat do paznokci

   i opublikuj post z listą Twoich REWITALIZACYJNYCH hitów. '



Do akcji zapraszam:


W najbliższych dniach planuje używać kremu do rąk Pharma Solution glicerynowo-cytrynowego ;)


i na koniec zapraszam na allegro!

Pozdrawiam ;)







1 komentarz:

Spodobało Ci się? Napisz :)
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie ślad ;)