sobota, 27 kwietnia 2013

Recenzja Happy End

Witajcie ;)
Dziś recenzja kremu Bielendy Happy End. Dostałam go dzięki uprzejmości Malinowego Klubu :)




Od producenta:
Happy End to bogate, aktywne serum do codziennej pielęgnacji rąk i paznokci. Działa błyskawicznie i kompleksowo: skoncentrowana formuła intensywnie odżywia i regeneruje naskórek, niweluje jego szorstkość i suchość, wyraźnie wygładza i poprawia kondycje paznokci. Zawiera składniki odżywcze i zmiękczające naskórek oraz aktywnie go regeneruje. Specjalna formuła przeciwstarzeniowa rozjaśnia plamy i przebarwienia skóry, poprawia elastyczność i napięcie naskórka.

Moja ocena:
Jest po prostu świetny! Dostaje ode mnie szóstkę z plusem :)
Ma prześliczny zapach, idealnie wygładza i nawilża moje dłonie na bardzo długo.
Konsystencja jest dla mnie idealna, nie za gęsta i nie zbyt wodnista.
Moja mama, która testowała go razem ze mną też jest bardzo zadowolona. Mimo, że używałyśmy go długo i we dwie, niewiele zużyłyśmy. Łatwo go wydobyć z tubki.
Bardzo się polubiliśmy i myślę, że na długo zagości w mojej łazience.
Z całego serca go polecam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Napisz :)
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie ślad ;)