sobota, 27 kwietnia 2013

Recenzja Exclusive krem do rąk i paznokci

Dzisiaj recenzja kremu do rąk i paznokci z witaminą młodości marki Exclusive. Mogłam go testować dzięki Malinowemu Klubowi ;)




Od producenta:
Krem do rąk i paznokci polecany jest do skóry delikatnej, zniszczonej i wymagającej intensywnej pielęgnacji. Skutecznie chroni przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz niepożądanym działaniem detergentów. Bardzo dobrze rozprowadza się i wchłania w skórę rąk oraz w obrębek naskórkowy paznokcia. Zawarty w kremie kompleks z witaminą młodości doskonale nawilża i delikatnie natłuszcza skórę sprawiając, że staje się ona jedwabiście gładka, miękka. Zmniejsza się łamliwość paznokci oraz skłonność do ich rozdwajania. 

Moja ocena:
Niestety nie bardzo się polubiliśmy. Odpycha mnie zapach, który kojarzy mi się z tandetnym żelem pod prysznic. Nie zauważyłam nawilżenia. Delikatnie wygładza, ale nie na długo. Wydajność jest dobra. Konsystencja też. Myślę, że raczej do niego nie wrócę. Bardzo mnie zawiódł.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Napisz :)
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie ślad ;)