sobota, 27 kwietnia 2013

Recenzja Aksamitne Dłonie

Witajcie, sporo czasu mnie nie było, a to wszystko przez problemy z internetem. Mam nadzieję, że dostawca internetu nie będzie już robił mi takich psikusów.
Dzisiaj recenzja kremu Eveline Aksamitne Dłonie, który dostałam od Maliny.





Od producenta:
Kremowy eliksir wygładzający do rąk i paznokci szybko przywraca kondycję suchym, szorstkim i popękanym dłoniom.
Dzięki unikalnej formule bogatej w ekstrakty roślinne, krem otula dłonie jak delikatna kołderka, która na długo chroni skórę rąk przed czynnikami zewnętrznymi (słońcem, wiatrem, niską temperaturą, chlorowaną wodą), pozostawiając ją miękką, gładką i dobrze nawilżoną.
Składniki aktywne: wyciągi z cytryny, brzoskwini, czereśni, dzikiej róży, aloesu; kolagen i elastyna; naturalna betaina.

Skład:

 Aqua / Water, Glycerin, Cetyl Alcohol, Glycine Soya Oil, Cacpylic / Capric Triglyceride, Propylene Glycol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Ceteareth-20, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Hydrolyzed Collagen / Hydrolyzed Elastin, Algae Extract, Aloe Barbadiensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Juice, Rosa Canina Seed Extract, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract, Prunus Avium (Sweet Cherry) Fruit Extract, Bedtaine, Urea, Phenoxyethanol / Methylparben / Butylparben / Ethylparben / Propylparben, DMDM Hydantoin, Fragrance, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate. 



Moja ocena:
Jest jednym z lepszych kremów do rąk. Ma przyjemny zapach, dobrze nawilża moje suche po zimie dłonie (niestety często nie zakładałam rękawiczek). Dłonie są miękkie, wygładzone i delikatnie natłuszczone. Efekt aksamitnie miękkich dłoni wbrew pozorom nie jest chwilowy.
Jak najbardziej go polecam suchym po zimie dłoniom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobało Ci się? Napisz :)
Będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie ślad ;)